La Fundació per la Promoció dels Oficis comunica que, ha sortit aprovada la resolució sobre la convocatòria per a la gestió de cursos Profit per al primer semestre de 2010.
Els avancem que se’ls han atorgat els següents cursos:
Els avancem que se’ls han atorgat els següents cursos:
PROFIT RESTAURACIÓ
PROFIT HOTELERIA
PROFIT FLECA I PASTISSERIA (70 HORES)
PROFIT FLECA I PASTISSERIA (20 HORES)
PROFIT COMERÇ
PROFIT FLECA I PASTISSERIA (20 HORES)
PROFIT COMERÇ
Què és Profit?
Els establiments del nostre país, avui en dia, necessiten poder disposar d’un personal ben preparat que prestigiï l’ofici i pugui satisfer en tot moment les necessitats de la clientela. D’altra banda, la realitat que la ciutadania percep cada dia constata un declivi evident en l’ús de la llengua catalana en el sector de serveis.
Com a resposta a aquesta situació, i per tal de corregir aquestes mancances, el Govern de la Generalitat ha creat el programa PROFIT. Un dels aspectes més importants d’aquest programa és el curs a mida que va dirigit a tots aquells treballadors i treballadores del món dels serveis i que s’ha dissenyat específicament per a cadascun dels sectors.
PROFIT, a través dels seus cursos, segueix una metodologia que permet que l’alumne atengui la part teòrica de la mà d’un professional del sector i, alhora, que realitzi una part pràctica on pugui aplicar aquests coneixements.
PROFIT dóna resposta a allò que més demana la clientela: disposar d’un equip humà que ofereixi un bon servei amb l’afegit d’una comunicació correcta.
PROFIT pretén garantir la qualitat i la bona imatge dels establiments del país.
Objectiu
Formar els treballadors/ores en l’atenció al client i la qualitat de servei i facilitar-los els recursos lingüístics més bàsics perquè puguin comunicar-se mínimament en llengua catalana en la seva activitat professional.
Destinataris
Les sessions d’aquest curs s’adrecen al personal sense formació específica en atenció al client i servei d’hostaleria, restauració i amb pocs coneixements de català per poder atendre el públic
Com a resposta a aquesta situació, i per tal de corregir aquestes mancances, el Govern de la Generalitat ha creat el programa PROFIT. Un dels aspectes més importants d’aquest programa és el curs a mida que va dirigit a tots aquells treballadors i treballadores del món dels serveis i que s’ha dissenyat específicament per a cadascun dels sectors.
PROFIT, a través dels seus cursos, segueix una metodologia que permet que l’alumne atengui la part teòrica de la mà d’un professional del sector i, alhora, que realitzi una part pràctica on pugui aplicar aquests coneixements.
PROFIT dóna resposta a allò que més demana la clientela: disposar d’un equip humà que ofereixi un bon servei amb l’afegit d’una comunicació correcta.
PROFIT pretén garantir la qualitat i la bona imatge dels establiments del país.
Objectiu
Formar els treballadors/ores en l’atenció al client i la qualitat de servei i facilitar-los els recursos lingüístics més bàsics perquè puguin comunicar-se mínimament en llengua catalana en la seva activitat professional.
Destinataris
Les sessions d’aquest curs s’adrecen al personal sense formació específica en atenció al client i servei d’hostaleria, restauració i amb pocs coneixements de català per poder atendre el públic
Temari del curs
Mòduls tècnics: (amb vocabulari català específic inclòs)
1. Espais i mobiliari a la restauració
2. Tècniques de servei
3. Atenció a la clientela
Mòduls lingüístics:
1. Les reserves
2. La benvinguda i el comiat
3. Carta o menú?
4. Bon profit!
5. El compte, si us plau
Mòduls tècnics: (amb vocabulari català específic inclòs)
1. Espais i mobiliari a la restauració
2. Tècniques de servei
3. Atenció a la clientela
Mòduls lingüístics:
1. Les reserves
2. La benvinguda i el comiat
3. Carta o menú?
4. Bon profit!
5. El compte, si us plau
Metodologia
Les sessions es distribuiran en una primera part de vocabulari, construccions lingüístiques bàsiques i teoria professional; i una segona part amb dinàmiques de grup i simulacions de servei durant les quals es faran les observacions i correccions necessàries per valorar l’aprenentatge i fer els ajustaments que calguin.
Es fomentarà la participació dels assistents i es resoldran els dubtes que puguin sorgir en la
jornada laboral.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada